oh! maaflah

Aku tibe-tibe dapat mood nak tulis blog semula. entries yang lame-lame aku dah delete. maaflah! aku rasa seperti mahu mula dengan yang baru, lupakan yang lama. i want to start with new style n stories laahh!! bagi support yeah! =p

oh! maaflah...
aku selalu dengar dan selalu guna pun words ni 'oh!maaflah'.
antara situasi-situasi yang kita akan gune:
1. terlanggar orang..ahlamak!!sikit je pun. (kaw langgar anak orang sampai cedera, kenape     tak mau mintak maaf?)
2. rase-rase macam ade buat salah kat orang. (kaw memang betul-betul buat salah, kenape tak mau mintak maaf?)
3. rase-rase macam...macam-macam lah yang kaw rase kaw betul sangat (padahal kaw tau kaw takde lah betul mane pun. ego tak mau mintak maaf kenape?)


bende-bende kecik nak mintak maaf. ohh!! tidak laah menjadi kesalahan memminta maaf ni sayang! kadang-kadang aku rasa macam plastik je lah maaf tu. aku nasihatkan, simpanlah maaf kaw tu untuk something that you really did wrong okay! aku selalu pesan pada orang-orang yang sangat suka meminta maaf ni. aku terima. tapi aku takut maaf kaw akan jadi basi satu hari nanti bila kaw betul-betul perlukan. sama macam perkataan 'sayang' laah! kalau semua orang kaw bantai bagi sayang, kaw orang yang kaw betul-betul sayang tu nanti dah tak ada special dah. kan tak best macam tu? betul tak?


*lakukah 'love' korang kalau semua orang kaw kata kaw 'love'?

0 ape kata anda?: