Opocot!

maakk aih! tadi aku baru je kene 'april fool' dengan kawan aku sorang ni. jantan lah semestinye kawan aku tu. tapi memandangkan sekarang bukan bulan april, so aku tukar jadi 'may fool' (haduss..tak sedap pulak bunyi nye) 
haa, kenapa aku letak tajuk entry ni macam ni? dan kenapa aku cakap tadi, aku baru saja kene 'may fool' dengan seorang kawan aku ni? cerita bermula disini.

aku tengah on call di skype. sambil tu aku bukak facebook nak tengok kalau ada kawan-kawan hantar komen dsb. then, kawan aku yang telah me'may fool'kan aku ni hit aku kat fb chat. die bagi aku 1 link ni (aku tak kan letak link tu kat sini, sebab aku tak mau laaa!!!) die suruh aku bukak. at first, it was just a link yang cakap kononnye kene online (letak email and password kaw) kalau kaw dah betul-betul pasti itu FACEBOOK yang sebenar. means, jangan sign in kalau bukan facebook sebenar. (entah laa!!aku pun tak berape nak faham sangat tadi. 

Sebab excited nak tau ape kandungan link tu). so, aku klik 'continue' kat page tu. then,... Opocot!!  tibe-tibe keluarlah satu gambar lelaki ni (fyi, bukan gambar hantu yea!tapi lelaki betul..naseb baik bukan hantu.cilkak kaw!) this guy was full with blood! OMG!! aku memang tak boleh tengok bende-bende macam ni. terkejut-terkejut semua, apetah lagi kalu gambar hantu! ooohhh!! tidaakkk!! aku amat-amat menggigil yea! memang aku banyak sangat mencarut-carut pade mase tu. segala perkataan keluar automatik dari mulut aku ni haa.. memang femes sebentar sambil tersedak-sedak segala binatang atas bumi ni..choiii!!


kawan aku yang aku tengah on call di skype tu tanye, kenapa aku menjerit? siap ade opocot! gitu.. die pun curious. yelah tengah syok-syok borak, aku menjerit pulak. die cakap rileks. tutup page tu. siap suruh tengok muke die yang kononye ensem tu laa kan. aku sumpah menggeletar lah gile! mane nak taip lagi. nak tutup muke laki tu lagi. nak tekan mouse lagi semua. nak tengok gambar kau pulak?? memang tak dapatlaa abang! muke laki tu je dah penoh satu skrin. gile ape?? even sekarang (semase aku tengah tulis entry ni) aku masih lagi ada baki menggeletar yang tadi tu. padahal dah lebih 2 jam kot!


so, apa yang aku nak sampaikan ni adelah. tolonglah, jangan nak buat joke ke nak kenekan balik ke (sebab kaw dah terkena sebelum ni) atau ape-ape sebab yang lain, tolonglaa jangan buat macam tu yea! sumpah buruk perangai. nak joke pun, agak-agak laa sayang! memilih sikit joke tu. bagi yang educated sikit. yang boleh difikirkan, direnungkan macam mane boleh wujud lawak macam tu.kan ke lagi bagus macam tu? takde lah jadi macam aku tadi, sampai sekarang tak hilang lagi gigil. aku rase kejap lagi aku tidur bukak lampu kot. aduss!!so, pikir-pikirkan lah ye? (sorry entry kali ni aku tak mau letak gambar. it's scaryyyy!!)


*kaw ingat lawak macam tu boleh aku suke pade kaw lah?? sorry sikit. makin benci adelah!!*

0 ape kata anda?: